QUI SEM

L’Associació Catalana Recer naix amb la voluntat de contribuir en la defensa dels drets i llibertats civils i polítiques des de la vessant jurídica.

Constatada la regressió a escala mundial, verificable per nombroses innovacions i reformes legislatives de diferents països, sovint referents històrics del liberalisme ideològic, entre els quals l’Estat francès i el conjunt de la Unió Europea, convé aportar des de l’òptica catalana, una anàlisi de les seves causes, canals de materialització i conseqüències sobre la població.

Realitzem estudis de base jurídica per a la millor comprensió de fenòmens polítics i socials que acaben repercutint en la qualitat democràtica i el respecte dels drets fonamentals. Actualment dediquem una atenció ineludible i prioritària sobre el que se passa a Catalunya Sud, en col·laboració amb diferents juristes que treballen a diari en la representació i defensa de nombroses persones represaliades en el context de confrontació política amb l’Estat espanyol.

La nostra intenció: conscienciar la població afectada, enfortir la denúncia i avançar en l’alternativa de progrés, justícia i pau.

www.associaciorecer.cat

Les dades aportades per fer possibles les aportacions econòmiques no reben cap mena de tractament per part nostra, no són acumulades a cap arxiu i tampoc són remeses a terceres persones o entitats nacionals o internacionals