APORTACIONS

Les dades aportades per fer les aportacions econòmiques no reben cap mena de tractament per part nostra, no són acumulades a cap arxiu i tampoc són remeses a terceres persones o entitats nacionals o internacionals. No és la nostra voluntat analitzar qui col·labora al projecte RECER i per tant cap mena de dada serà tractada.

AMB TARGETA DE CRÈDIT O DÈBIT VIA PAYPAL

Pots fer l’aportació amb la teva targeta de crèdit o dèbit o si t’ho estimes més, pots fer l’aportació amb el teu compte de PayPal.

Només caldrà que t’identifiquis amb el teu compte de PayPal en fer l’aportació.

AMB UNA TRANSFERÈNCIA

Si t’ho estimes més, pots fer l’aportació per transferència bancaria convencional a aquests número de compte:

IBAN: FR76 1710 6000 2930 0078 5693 479

BIC: AGRIFRPP871

Només caldrà que t’hi identifiquis en fer l’ingrés.

AMB APORTACIÓ VIA HELLO ASSO

Una empresa social al servei de les associacions, convençuda des de fa temps que són el ciment d’una societat harmònica.

Des del 2009, construeixen tecnologies de pagament que permeten a les associacions estalviar temps en l’organització de les seves activitats.

Anar a HelloAsso

Per qualsevol mena d’aclariment podeu contactar amb l’Associació Catalana recer al correu electrònic info@associaciorecer.cat o consultar la política de Protecció de Dades.